Livrare și plată

Metode de livrare si plata

Livrarea

Produsul va fi livrat Clientului printr-o firma de curierat – de regula prin intermediul SAMEDAY CURIER, însă firma de curierat poate varia în funcție de tarfiul sau de disponibilitatea acesteia. De asemenea, pentru livrările internaționale, produsul va fi livrat prin intermediul DPD sau GLS.

Va rugam sa tineti cont de faptul ca firma de curierat rapid livreaza coletele continând produsele comandate de catre dvs. intre orele 09:00 si 17:00, de aceea va rugam sa ne indicati o adresa de livrare unde puteti fi gasit in acest interval de timp.

In cazul in care Clientul nu se afla la adresa de livrare in momentul livrarii, agentul de curierat va reveni a doua zi la adresa indicate, cu sau fara contactare telefonica in acest sens.

De regula, Clientul are la dispozitie un interval pentru a conveni cu firma de curierat rapid asupra unei alte zi pentru livrare. Daca acest lucru nu se realizeaza, agentul de curierat rapid returneaza coletul Vanzatorului. Daca Clientul nu se afla la adresa de livrare si agentul de curierat rapid nu poate lasa nici o instiintare, acesta va putea incerca livrarea si in urmatoarea zi lucratoare. Daca livrarea esueaza si a doua oara, Societatea de curierat rapid returneaza coletul Vanzatorului.

Vanzatorul se dezice de riscurile si responsabilitatile asociate produselor Comandate de catre Clienti in momentul predarii acestora catre Client.  

Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare la Client.

Vanzatorul va efectua livrarea produselor pe teritoriul României dar și pe teritoriul Uniunii Europene. Dreptul de proprietate asupra produselor va fi transferat Clientului doar in momentul efectuarii platii.

Livrarea produselor către Client se va face, de regula, in decurs de 1-3 zile lucratoare de la data confirmarii comenzii in format electronic de catre Vanzator.

Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica sau schimba prevederile cu privire la metodele de livrare a produselor, respectiv cu privire la cuantumul taxelor de livrare, in mod unilateral, la propria discretie, dar nu inainte de a anunta clientii cu privire la acest aspect, cu minim 2 zile inainte de intrarea in vigoare a oricarei modificari in acest sens.

Modalitatea de plata

  • In numerar, prin plata la curier, contractând serciviului ramburs, doar pentru clientii din Romania.

Plata produsului se face dupa preluarea coletului de catre Client. Plata se va face direct catre firma de curierat pe baza de chitanta. Vanzatorul atentioneaza Clientii ca, in cazul livrarii prin curier, acesta nu este autorizat de catre Vanzator sa permita Clientului deschiderea coletelor inainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnarii de livrare si achitarii contravalorii acestora.

  • Plata cu card bancar, prin transfer bancar direct sau prin intermediul unui POS terminal online furnizat si certificat de la WOOPayments

Plata prin card bancar personal sau al firmei dumneavoastra se va realiza in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele Visa sau MasterCard.

Pentru finalizarea corecta a tranzactiei prin WOOPayments, trebuie furnizat codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fata cardului, fara spatii), data de expirare si ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura (in functie de card, pot lipsi). Indiferent de valuta existenta in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb valutar al bancii Clientului.

Pentru plata prin transfer bancar direct, Clientul are posibilitatea de a alege dintre valutele RON si EUR, la efectuarea transferului, alegand din lista contul compatibil cu valuta in care doreste sa achite comanda. Clientul va nota ca referinta numarul comenzii.

Dacă plata online a fost aleasă ca metoda de plată (transfer bancar sau plată cu cardul), plata trebuie efectuată imediat după ce comanda a fost efectuată. Dacă Vanzatorul sau entitățile participante la tranzacție nu primesc plata, comanda este considerată a nu fi fost efectuată corect, ceea ce înseamnă că nu va fi procesată și că nu există un contract. În această situație, Clientul va trebui să efectueze o nouă comandă.